+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Moje zdanie o PolBanku

  1. #1
    1234
    Gość

    Moje zdanie o PolBanku

    ja do tej pory miala bardzo dobre zdanie o polbanku. Mam u nich kredyt hipoteczny. Decyzje mialam w niecaly tydzien. Umowa tez bardzo szybko. Fakt ze mnowsto roznych zaswiadczen ale ogolnie szlo baaardzo gladko. I po roku splacania zaczyna sie psuc. W zwiazku z wysokim kursem franka i wzrostem mojego zadluzenia wzywaja na rozmowe i czuje ze nie skonczy sie dobrze. Ech, tak to jest, z bankiem sie nie wygra

  2. #2
    Niezarejestrowany
    Gość
    Jak bank może zastraszać, co Ty piszesz, podpisując umowę podpisywałeś również oświadczenie o ryzyku kursowym-dobrze że nie każą spłacać różnicy tylko minimalnie podwyższają marżę, rozmawiałem z doradcą tak naprawdę to osób do zmiany warunków umowy jest ok 1000 a osób którym udzieolno kredytów i nie mają zmian jest kilkakrotnie razy więcej.

  3. #3
    olika
    Gość

    polbank ehhh...chyba tylko sąd pozostał

    Cytat Zamieszczone przez 1234 Zobacz posta
    ja do tej pory miala bardzo dobre zdanie o polbanku. Mam u nich kredyt hipoteczny. Decyzje mialam w niecaly tydzien. Umowa tez bardzo szybko. Fakt ze mnowsto roznych zaswiadczen ale ogolnie szlo baaardzo gladko. I po roku splacania zaczyna sie psuc. W zwiazku z wysokim kursem franka i wzrostem mojego zadluzenia wzywaja na rozmowe i czuje ze nie skonczy sie dobrze. Ech, tak to jest, z bankiem sie nie wygra
    No niestety sama nie mam dobrego zdania o Polbanku...jeśli chodzi o zastraszanie - to w ich stylu, zgadzam sie z tym...Pilnyuą terminów i nawet jeden dzień róznicy w spłacie raty,a nękają Cię telefonami- sms-ami, itp.grożąc wypowiedzeniem umowy. Jeśli chodzi zaś o terminy, których bank powinien dotrzymać- Polbanku to nie dotyczy...Moją reklamację rozpatrują od października, nie trzymają regulaminowego terminu 30 dni na odpowiedź, nie odpowiadają na pisma Miejskiego Rzecznika Konsumenta. Generalnie są nastawieni ANTYklientowo, rzekłabym :NIE chcą normalnie załatwić sprawy, tylko wciaz wykrecają kota ogonem...W końcu skończy sie w sądzie

  4. #4
    Doradca24
    Doradca24 jest nieaktywny
    Junior Member Awatar Doradca24
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    7
    Pewnie to zależy od oddziału i skomplikowania sprawy.
    Zawsze jest tak, że niezadowolony klient wiesza psy na całym banku, a zadowolony nawet nie wspomni dobrego słowa na forum.

    Nie ma idealnego banku, wszędzie są problemy.

  5. #5
    bankowiec
    bankowiec jest nieaktywny
    Member
    Dołączył
    May 2013
    Posty
    30
    Właśnie ja jestem tym niezadowolonym klientem, o którym piszesz. W PolBanku jest drogo, nieuczciwie i nieprofesjonalnie. Cóż więcej mogę powiedzieć? Jedynie przestrzec, że zawsze wychodzi się tu na łyso

+ Odpowiedz w tym wątku

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Możesz zakładać nowe tematy
  • Możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •